var tog helgen vägen?

piss-söndag. för äckligt väder är det också. mickis räddade i allafall kvällen igår hö, jag hade asroligt :))))))))) bra lördag!

vaknade åtta imorse, min första tanke var "VART ÄR JAG?!" såg bara en vit vägg och en okänd? säng. efter några sekunder kom jag på att jag kunde vända på mig och kolla hur resten av rummet såg ut (he he he) jahapp...jag hade tydligen gått och lagt mig i mickis mammas säng. och nej, hon var inte hemma så jag var ensam i sängen. när jag visste var jag var så somnade jag om.. en halvtimme senare, halv nio, kom matilda in och väckte mig. tack kompis ._. vi gick upp.. hon diskade, mickis torkade golv? jag tittade på.

sen fick matilda plötsligt väldigt bråttom hem. hon snackade nå om en inre röst som kallade, jag vet inte vad hon menade men hon drog iaf. jag och mickis gick till ica och handlade: drickyoughurt, chips, två kexchoklad, två colaburkar.. ja sen satt vi där inne och "förlustade oss" som en tant sa. vad hon nu menade med det

är hemma nu och väntar på att mamiin ska bli klar med kycklingfiléerna och potatisklyftorna osv....
:>

hoppas DU har haft en BRA helg min gick FÖR FORT!

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha inre röst alltså...?

2009-01-25 @ 21:56:42
URL: http://mgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0