090701: första juli idag alltså.

första dagen på ett tag nu som det inte har varit sol. skönt. tack. jag vaknade med linnie klockan tolv ungefär. sen dess har vi städat, ätit baguette, druckit cola. åkt hem. nu ligger jag i min säng och orkar inte ens lyfta ett finger. eller det gör jag ju nu när jag skriver men.... det känns som att jag aldrig kommer återhämta mig efter förra veckan. sleten som aldrig förr. klockan 21.00 ska jag kolla på min stora kärlek. jag såg att den går på tv. haha jag kommer inte ihåg den? måste checka sen i allafall. om den är något att ha. jag hör av mig sen. här alltså. ♥

nuu: billie the vision & the dancers - overdosing with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0