090705: vad är det som händer?

hemma ♥ myskläder, mjölk, köttfärssås och spaghetti, billie the vision. låter fejnt va? jag undrar vad det är som händer. mitt hjärta slår JÄTTEHÅRT. hela jag hoppar i takt med mina hjärtslag. och så har det varit ända sedan jag vaknade. vilket inte är så jättelång tid med tanke på att jag vaknade så sent men ja... det spårar ur. min blogg. jag har ingenting att skriva. det är konstigt att det ändå är rätt många som läser den varje dag. men det tycker jag att ni ska fortsätta med. att läsa den. alltså. ja. jag är ganska rolig när det väl gäller. eh.

nuu kom jag på en grej jag måste göra nu direkt det kan verkligen inte vänta en sekund till så hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0