090709: lev i nuet

ja? det är lite svårt att leva någon annanstans än i nuet. det går varken att leva förr i tiden eller i framtiden, för bakåt kan man ju inte komma hur gärna man än vill det. gjort är gjort ni vet. och när man väl kommer till framtiden så är det ju DET som är det nya nuet.

what? nejmen.. det jag kan säga er idag är att.. jag orkar inte tänka. jag ska göra det jag måste för att överleva. dvs: äta och sova! och jobba??!... jag har gjort av med alla mina sista pengar den senaste veckan. great! eller det finns en liten slant kvar men den ska jag göra av med imorgon för jag ORKAR VERKLIGEN INTE spara nu. jag kommer ju ändå att göra av med dom pengarna snart, så varför inte göra det så fort som möjligt?!

jag tänker såhär att.. varför ha tråkigt när man kan ha roligt?

Kommentarer
Postat av: lis

precis så sitter jag och tänker varenda jäklarns sekund!!!!!!!!!!!!! det där med tråkigt roligt, (om du inte fatta det)

2009-07-09 @ 21:18:33
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0