090710: what to do, what to do?

godmorgon allihop vaaa. nu har jag bytt tillbaka till min vanliga text-stil. om jag inte har gjort det så ska jag göra det snarast. okej. jag har redan tröttnat på den här. det är som när man ska köpa en mobiltelefon. man måste köpa en rak, vanlig och ganska törr telefon för om man köper den nyaste konstigaste snyggaste? så tröttnar man på den dirrrrrrr-ekt. där fick ni ett litet tips av mig såhär på morgonen. försök inte vara speciella.

vad skönt det är. att vara vaken när det fortfarande står 12 på klockan :) 12.43 just nu. jag har BARA ätit frukost hitills. jag känner att jag verkligen inte har någon som helst ork i kroppen jag vill bara ligga här och kolla på filmer. MEN. det ska jag icke göra. nej. jag måste sätta igång nu för annars kommer det att bli stressigt som tusan.

städa, dammsuga, duscha, göra allting man måste göra efter att man duschat :/, laga mat?, äta mat.. sen ska jag in till jessica och senare ut i natteeeeeen. så nuu är det bråttom. ni får ha en bra fredag! ochrasy just nu i mina högtalare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0