090714: if this is worth a try then i need to do some stretching

hur ska man börja? det är knepigt. att komma på en bra början. och ett bra slut. en bra mitten också. det brukar inte bli så mycket av med någonting här. ja ja. whatever. igår bjöd moa in oss på en myskväll. tack tack. ♥ det var inte sista gången jag var på besök hos den tjejen. i'll be baaack. jamen. när klockan var 04.00 var vi redo att bege oss hem mot lisa igen men vi ville helt enkelt inte lämna lilla mois så vi sprang tillbaka i spöregnet och hade sleep-over. riktigt fejnt var det. idag vaknade jag av att lisa hoppade på mig :) inga fel. sen åt vi frukost ute i solskenet.

klockan 19.30 ikväll har jag ett film-möte. harry potter. 5an. tänkte jag. för imorgon ska jag bli bjuden på den nya harry potter filmen på BIO. tack för det. nu ska jag äta sallad. hoppas att ni har det lika bra som jag. eller nej. men nästan.

nu ska jag bara lyssna på musik. jag har... ca. en och en halvtimme på mig. ♥

söta moa

Kommentarer
Postat av: mosis

haha, nej det hoppas jag verkligen inte att det var sista gången! (:

mysis.

<3

2009-07-14 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0