090721: I'M SUPERMAN, EH?

haha jag skrattar åt mig själv idag. för att jag på senaste tiden verkligen har trott på riktigt att jag är superqvinnan som varken behöver äta eller sova för att leva? eh. efter att ha levt efter den tron i två-tre veckor så upptäckte jag att jag hade fel så fel.
 
jag har nog aldrig mått så dåligt som jag gjorde i lördagskväll. det snurrade, mitt huvud sprängdes och det flimrade och blinkade framför ögonen och jag såg inte ett piss. mmh mysigt. nej. efter att det hände så har jag sovit och ätit hela dagarna. jag ska aldrig mer tro att jag är odödlig :) sömn & mat ♥ *

imorgon sticker jag till stockholm ahyyyyeeeeee. mysigt.

i'm okey, i'm alright, though you have gone from my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0