090724: vad vad VAD?

det blev inge fiska, de andra ville hellre sitta inne och kolla på tv. hmm. jag sitter och funderar på hur länge man måste ha handduken kvar i håret, efter man duschat, för att håret ska börja mögla. och nej, jag ska inte testa. eller? ska jag?

nog om det nu. jag måste dricka vatten!! jag skulle kunna dricka upp.. alla hav tänkte jag först men nej jag väljer nog den gamla hederliga vattenkranen. påtal om det så undrar jag var vattnet kommer ifrån egentligen?! det bara rinner ut när man vrider på kranen. det är cooolt tycker jag. en till fråga är: HUR får allt vatten plats i den där lilla kranen?



nu kan du ju fundera på HUR seriös jag var..
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0