090728: livet går upp och ner men jag står still

nej jag står inte still det skulle jag aldrig orka göra. just nu förtillfället sitter jag still och funderar på tiden. att... det bara är 23 dagar kvar av mitt sommarlov nu och jag tror att de flesta dagarna kommer att regna bort. det känns inge roligt MEN! det är väl bara att göra det bästa av situationen. på lördag åker jag iväg på en mysvecka med massor av mat. hur kommer det sig att ordet mat alltid nämns i varje inlägg här?

idag blev jag bjuden på kaffe. det var snällt!
 


 I never said thank you for that
'thought I might get one more chance

hear you me, också en låt som jag lyssnade på för ett par år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0