090731: jag är i alla fall en glad unge!

hej vänner & ovänner!
man har inte så mycket att skriva om när man bara ligger hemma och är sjuk. jag har nyss fixat ny musik till mobilen så att jag har lite att lyssna på nu i en vecka. nej, jag kanske skriver senare ikväll. oh justja, inatt såg jag på Kenny begins. kaaaanonbra film! så den tycker jag att du ska se. om du är road av sånt. filmen om Kenny Starfighter, ni vet?


dagens:
klädsel: mössa, lila tjocktröja, gråa mjukis. as you can see.
låt: billie the vision - a man from argentina
bästa: alvedon
sämsta: så sjukt ont i nacken/huvudet
saknad: mig själv. mitt glada humör
vill ha: jag vill bara bli frisk! och så kli på ryggen ♥
mat: lax
ord: åååhhhh!
humör: dåligt 
att göra: packa tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0