"buhu"

jag STÖR mig så sjukt mycket på ALLTING. just nu på musiken. och sms till min mobil som slutar med ett  frågetecken fast de som skickar VET att jag inte har några pengar att svara med. och att det är fredag idag och att när folk kommenterar min blogg så är det anonyma som tror att dom är COOOOLAA. jag stör mig på attt "vi ska bort imorgon" jag stör mig på att det är planerat att jag ska ÄTA klockan två imorgon och på att allting kostar OCH på att 370spänn är borta?!?!?! eller vad. jag stör mig på att banken har STÄNGT tills på måndag. jag stör mig på dig och dig och dig och dig.......jag stör mig på att texten i min blogg är för stor och på att när jag ändrar den så blir texten istället för liten. jag stör mig på 93or.
jag stör mig på att du finns jag stör mig på saker som är BORTA. på folk som skämtar och tror att dom är roliga när dom ser att man är på dåligt humör. på dig som loggade in på msn nu och på att jag vet att något kommer gå åt helvete och på sommaren som inte finns. på semestrar!!! mmh extra mycket på sånt, resor.
på.. hoffmaestro som upprepar allting hela tiden istället för att hitta på MERa text. på bussar på bilar på tåg på båtar på flygplan. på sjukdomar. jag stör mig på perfekt städade rum och på TIDS-PASSARE.. de som verkligen aldrig kommer 1 minut försent -.- jag stör mig på SPOTIFYreklamtjejenrösten "hej förlåt om jag stör igen" mhm stör. åhh jag stör mig så sjukt mycket på min spotify-lista. uttjatad. jag stör mig på uttjatade skämt. äckligt. och på folk som smaskar när de äter åhh... jag stör mig VERKLIGEN på lisa ekdahls röst idag. på allsång på skansen.
på filmer som man sett så många gånger men ändå tittar på igen och igen för att man inte har något bättre för sig. JAG STÖR MIG på fötter och på min garderob. på gnälliga röster och på idomin-läppar. nej, det tar aldrig slut. jag stör mig på "nu bråkar jag lite med dig hehe" så kallat "vuxenprat". på lappen som heela tiden fastnar på min hand? på sömnlösa nätter och på dagar som man sover bort. jag stör mig på söndagar. f. inte så mycket på myggbett faktiskt, i can handle that. stör mig på "jag tror det.. men jag vet inte" nehe? jag bara stör mig... helt enkelt.

dudå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0