090608: moving on to better things

haha. ÄNTLIGEN är jag hemma och har bytt kläder. jag verkligen hatar såna här dagar. det är jätte bråttom på morgonen så man tar på sig kläder utan att man tänker på det och sen när man nyvaken kommer fram till skolan tänker man "vad i helveeete har jag på mig?" åh. men nu är jag nöjd. jag har ätit de godaste mackorna som finns i min värld just nu också. rågrut + smör + senap + skinka. <3 jag längtar tills man får äta julskinskmacka. eller nej för jag hatar verkligen vintern. ja ni. vad ska vi göra åt det här? mig.

imorgon har vi klassens dag med minigolf men tråkigt nog.. så ska jag ju till tandläkarn så jag fick ledigt hela dagen. ja det är trist.

nu ska jag köra lite bil. börjar bli riktigt riktigt bra på det. enligt mig. mamma brukar sitta och hålla i sig? undrar varför. nejmen hörrni! peace and love börjar närma sig nu. sol. tack :>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0