090609: overdosing with you

två dagar kvar nu!!!! YÄÄÄÄÄÄÄÄWHO. jag är seriöst sådär glad. det är alla? när man ska fylla 18.
idag på min lediga dag åkte jag med mamma in till örebro. nu när jag tänker efter har vi hunnit vara nästan överallt. jag var hos tandläkaren så nu gör tänderna ont och kommer att göra det i ett  par dagar. yes. skönt. hm.

aja. jag visade allt som jag önskar mig i födelsedagspresent men hon lär inte ens komma ihåg hälften av det. hon köpte två presenter til mig. som jag ska "glömma bort" pft. hon försökte inte ens vara det minsta smygis. MEN JAHA. vad roligt. jag fick med mig en tröja ett par shorts och en bikini hem! så att alla vet det. känns bra.

något som inte känns bra däremot är att jag är så stressad. jag kommer inte hinna med allting. från och med imorgon. vad ska jag göra? jag har beslutsångest. verkligen. jag kommer inte kunna bestämma mig. jag kommer att ge över ansvaret till mina kompisar. jag kan aldrig bestämma mig :(

haha jag vet inte. jag var inte så bra på att skriva idag. det är jag väl aldrig. nu ska jag ätaaaaa!
ciao. en låt som gör mig allt annat än stressad:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0