090611: JAG FYLLER ÅR IDAG!!!!!!!!!!!!!

just nu känner jag mig inte sådär riktigt taggad. men jag har ju inte hunnit få några presenter ännu såatt :) eller jo. när jag kom till skolan imorse möttes jag av rebecca och linnea som bjöd på tårta. tack :> jag älskar när det är min dag.

firade in min födelsedag igår och det var riktigt roligt askalas kul :DD och lisa jag menar det jag säger.. jag är fan kär i dig.

nej jag har inte så mycket mer att säga nu för tillfället. jag återkommer kanske senare ikväll. de andra ligger och sover så jag ska väl också göra det. sen ska vi iväg och kolla på treornas karneval. SEN HEM OCH FIRA MIG MED MAT OCH PRESENTER. 11 juni. puss hej grattis till mig.  ♥ tack alla söta som sagt grattis.

Kommentarer
Postat av: Rebeccca

Grattis igen! <3 Du är bäst tjejen vi ses i sommar ^^

2009-06-11 @ 15:15:43
Postat av: Liz

Graaattis min söta :D <3

2009-06-11 @ 17:51:18
URL: http://gurli.blogg.se/
Postat av: lis

haha men ååh <3 och som jag sa :D JAG MED FÖÖFFAN!

2009-06-11 @ 19:37:09
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0