090302: kommer inte ihåg

nej jag hade ju en jättebra rubrik i huvudet men nu försvann den. aha aha.
nu har jag stäääädat mitt rum och bäddat sängen med nya lakan <333
det måste vara det bästa. men mina lila lakan är försvunna. och de snyggaste örngotten också... buu.

oj ni ser ju. vilka problem jag har.

klockan är bara nio och jag är jätte trött. helt slut. i kroppen och i hjärnan. jag orkar nog egentligen inte.
men vad ska man göra? hoppas att huvudet mår bra imorgon för idag sög det verkligen!!
ett tag var jag nära att avlägsna det från min kropp... nästan.

fields of gold - eva cassidy
+ min säng nu.
myskliiii :((

godnatt. imorgon ska jag.......... till TANDLÄKAREN. long time no see. he he he he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0