090330: who?

vem har varit här och spökat då?
jag kikade nyss igenom lite bloggar sådär och då kom jag in på amandas blogg. hon hade skrivit något i stil med att "om man inte bloggar kommer man att DÖ! och det snart" så... jag skriver väl lite för säkerhets skull. imorgon är det big day (haha) för matilda och henne kommer man inte att se mycket av som sagt tidigare. jag får bara hoppas på att hon fortfarande öppnar sin dörr för lilla mig, ibland, någon enstaka gång. det skulle uppskattas. matilda, om det är så att du inte vill slösa allt för mycket av din vuxna tid på mig så kan du väl åtminstone ha dörren lite på glänt någon dag så att jag får chansen att kasta in lite paket osv. för det ska du allt ha på din födelsedag.

min muggnar 1991 03 31

Kommentarer
Postat av: matilda

hahahahahah <3 du är så söt! :*

2009-03-30 @ 22:35:02
URL: http://mgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0