090503: för nu har vi flytet, nu är allt som det ska..

idag hittade jag iaf mina drömskor :> men jag tänker inte köpa dom för det har jag inte råd med.
igårkväll tog jag bussen hem till mickis mitt i flytten. jesus lis och marcus hämtade upp oss eftersom att dom hade jätte tråkigt utan oss. så åkte vi hem till linus en stund. ja det var en trevlig stund. sen åkte mickis och jag hem till henne och sov. sådärja.. då vet ni vad som hände igårkväll.. nu då? kan ju berätta att idag hängde jag med mamma till örebro, hittade min drömskor som sagt. hände inte så mycket mer idag. nu vill jag köra bil. och ha sommar på riktigt!



saker att tänka på i maj:
- körkortsteoriprov
- naturkunskapsredovising
- svenskauppsats
- barnkunskapsprov??
- biljett
- sola
- övningsköra
- prov prov..
- överleva skolan
...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0