090504: baa baa baaaaa

jag råkade lyssna på scatmans world sen bytte jag inte låt så nu har jag snart gått igenom alla olika versioner av scatman på Spotify. jag vet att matilda tycker om det. matilda ja. jag saknar henne i skolan. att se henne varje dag. att äta lunch med henne. sola lite på rasten med henne. trist.. att det inte är så nu. men snart är det sommar. en sommar tillsammans med muggnar och resten av de andra. jag längtar. jag har hittat en tshirt som jag ska få när jag fyller år också. snart bara en månad kvar till födelsedagen och SOMMARLOV!

nu ska jag gå, på riktigt.
sitt inte och deppa va!!


Kommentarer
Postat av: matilda

jag saknar dig med din fule fan! klart jag tycker om det... i'm the scatman ;>

2009-05-04 @ 22:05:32
URL: http://mgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0