090504: i want to welcome YOU to my world.

hej hallå allihopa. idag känns det jättebra. det känns som att jag har hunnit med jättemycket. jag har suttit på körkortsteorin i två timmar.. och så har jag äntligen redovisat min naturkunskapsfördjupning :D hon var nöjd med den hihi. såhär mycket har vi inte gjort i skolan på länge faktiskt. dött..

imorgon slutar jag halv tolv. då bär det av till tandläkaren.  påtal om det ... jag hängde med lisa till tandläkaren idag. när jag satt där och väntade på att tandläkaren rosie skulle gräva klart i lisas mun började jag fundera. jättemycket. jag tänker inte dela med mig av alla mina tankar faktiskt. jag kommer inte ens ihåg allting men det var riktigt mycket saker jag hann fundera på. en fråga som kom upp i mitt huvud var "varför vill man bli tandläkare?" är det för att man tycker om att:
- peta runt i andras munnar
- kika ner i halsar
- pilla bort matrester mellan folks tänderna
- känna sig hatad (det finns väl ingen som tycker om tandläkare?)
- lukta på allas andedräkter
- dra ut andras tänder så att det forsar blod
nej, jag kan verkligen inte förstå varför man väljer att bli tandläkare.
det är nästan alltid äldre människor som är tandläkare men lisas tandläkare var i 20års åldern? jag förstår inte..

antal gånger jag skrev ordet  tandläkare: 8 gånger.

nu ska jag ut och köra bil. kan bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0