090527: ragger 4 life

oj jag hade besöksrekord på min blogg igår. nu måste jag fortsätta skriva. intressanta saker. jag tänkte berätta lite om mina tankar idag: jag kom på att nästa vecka har jag 6 prov att göra. mhm. två svenskaprov (80 frågor) om medeltida, isländska litteraturen. serveringsprov. åh vad onödigt att ens skriva om prov skolan. men det är det enda jag har tänkt på idag.

vad ska jag skriva? hejdå. jag längtar till lite helg. jo men ja. jag kan berätta om ett sms jag fick igår. det stod "hej vännen. på lördag får du komma hit och äta smörgåstårta och mera. hoppas att vi ses då :)" kan inte bli bättre. nu är det hejdå. längtar till Hagagatan 8.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0