091101: bethabetpet.

åh jag har längtat efter att sova i min säng, efter de senaste nätterna ihopträngd på bäddsoffa och vanlig soffa och jag vet inte vad. jag tackar gud för sängen. ♥

hade tänkt spela lite betapet med matilda men hon stack tydligen? inte helt OK. jag får väl ta och göra något annat.. kika på Up kanske. någon som sett den filmen? JAG! har gjort det.

jag har lite ångest nu eftersom att jag ska tillbaka till skolan imorgon efter fyra veckors praktik och så höstlovet. jag vill sjukskriva mig. sååå många gånger jag funderat.. men sedan blundat och sett framför mig när vi tar STUDENTEN! måste... hålla..... uut..... måste.. fortsätta.. kämpa. därför kommer jag att befinna mig i sal A7 imorgon klockan 08.50.. blir det nog, på min engelskalektion. som är så grå och trist den bara kan vara :(

nej nu tänker jag somna till UP! eftersom att det inte blev nå av med betapet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0