091102: inte det allra roligaste inlägget...

det blev som jag trodde.. klockan 08.50 imorse öppnade jag och mickis dörren till klassrummet. efter att ha stått därutanför ett bra tag och kikat in för att försäkra oss om att det verkligen var vår klass som satt där inne. ja ni vet ju hur det är? lektionen var i allafall inte lika grå och kall som den brukar vara, vi såg nämligen på ännu en av michael moores filmer. denna gång var det bowling for columbine. sådärja då vet ni lite om det. vad mer?

jag tänker... hösten? den hinner ju inte ens börja innan den tar slut. löven är gröna - sen, utan att man märker det, så har dom både hunnit blivit röda, gula, oranga + ramlat ner på marken och sedan ruttnat bort. och nu så är det vinter. ja, även fast inte snön hunnit komma.. det är så satans kallt ute! jag antar att det kanske inte bara är jag som märkt detta men jag tycker inte om vintern jag vet inte vart jag ska ta vägen ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0