091104: lät du henne komma närmre

haodi haodi.
dåligt uppdatering här tycker jag men igår var jag fullt upptagen: skola, och sedan gick jag och lisa hem till lovisa där vi hade THE GREATEST TIME EVEEEER! eller? lovis lagade mat och lisa diskade. vad gjorde jag då? jo jag fixade med underhållningen. imorse väckte lisa mig klockan nio (efter ett antal försök tidigare antar jag). jag fick bråttom eftersom att jag redan då var 20 min sen.. skyndaaaaaaaaaaaaaaaa.. tills jag kom på att jag hade sovmorgon till tolv. jag glömmer alltid

idag kom årets första snö, och det blir alltid likadant. dvs "DEET SNÖÖÖAAAAAR!!" hör man från alla håll. jaha? jag gillar det i allafall inte. det var så äckligt kallt ute idag så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. jag hörde förresten att den fruktade svininfluensan kommit till vår skola. hmmm... som tur är börjar vaccinationen nästa vecka och vi treor står först på listan. känns bra känns braaaaa.

jag TROR att jag fixar med halloween-bilderna ikväll, så kommer dom upp här lite senare ikväll/natt..
imorgon har vi kvälls-servering i skolan, kl: 16.00-22.00. det ska bli så skönt att inte behöva gå upp tidigt på morgonen! (+ att jag hinner skördaaa mina pumpor också)

vi hörs senare istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0