091108: säg ingenting till mig, jag ser allting ändå.

jag älskar söndagar. sitter hemma med min dator framför tvn - vem kan slå filip och fredrik. kollade på säsongsavslutning av ensam mamma söker nyss, och jaaaaaa jag har alltid så rätt. jag visste redan allas val. jag ser sånt där. ibland undrar jag hur jag kan veta nästan allt.

vad har jag gjort denna helg då...
i fredags var vi sådär kärring-aktiga och såg på idol med popcorn hemma hos mickis. men jag gillar såntdär. det blev inte mycket mer till drag igår heller. hälsade på hemma hos elin en stund där skrattade vi mest, fick inte mycket mer gjort :>

har även hunnit med: wook med mg, sleepover hos mg och hos lisa, knippat med moa och lisa, granny in paradise.....  

idag är det fars dag. min pappa har inte fått något materiellt (?)av mig MEN jag har talat om för honom att han är världens bästa pappa. har även ätit middag hemma hos farmor och farfar och sedan fikat och sett på fotboll hemma hos morfar. skön söndag. just nu är jag sugen på att spela lite reda carpet hemma hos lovisa.. det enda som fattas med denna dag känner jag.

nuuuuu ser jag att allt mitt ris har vissnat och att bomullen är färdig för att skördas.... hör av mig senare.







Kommentarer
Postat av: loves

hhahha.. jag vill också spela red carpet, det är inte lika roligt ensam:(

2009-11-09 @ 00:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0