091110: yiruma

sitter och funderar på om jag ska våga äta upp matildas sista godis. det känns som att hon gjort något äckligt med den eftersom att det är hennes favoritgodis och hon lämnade den kvar i påsen. tvekis.

tröck nyss på magen så nu gör den jätteont. jag funderar på vad man kan träna? jag menar.. ut och springa nu i vintertider är för kallt för min del. vad finns det för andra roliga grejer att göra tro? som är inomhus så att jag slipper frysa. förslag kanskeeeee

jaha vad mer.. det var som sagt utdelning av stipendier idag i skolan. varken jag eller mickis fick pris för att ha gjort mest reklam för skolan ute i landet/världen. det förvånar mig faktiskt.

spelade plump hemma hos josefine efter festligheterna i skolan. nu ska jag äta lite mat. OCH imorgon så är jag LEDIG! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0