091111: dersa shev olf inde clas ett

uppdatering. nu har jag och Lisa suttit i hennes källare enda sedan jag kom hit. nästan hela tiden. 15 min på affären och 15 min i köket. jaha, vad gör vi i lisas källare kanske ni undrar nu? Vi har möblerat om hela skiten! Ni som vet hur det såg ut förut märker skillnaden i guesss. Vi sitter här nere och myser nu. det känns så bra när man uträttat stordåd. dammat, dammsugit, dödat spindlar, burit, gjort collage, skurat golv.. listan kan bli huur lång som helst. Jag är nöjd.. här får ni se resultatet:


Ångrar att vi inte tog någon "före-bild" (förebild haha). hhaaa-haaaa -_- anyhooow..hade vi gjort det hade det här inlägget blivit så mycket roligare. Hur kan man vara så dum så att man glömmer det?


Kommentarer
Postat av: lis

Haha, är du min kompis eller va? hahaha orkar inte.



JO JAG TÄNKTE TA FÖREBILD MEN KAMERAN VAR BORTA DÅ!!! Och du har fortfarande inte påminnt mig om det du skulle!

2009-11-12 @ 00:02:38
URL: http://liseenliz.blogg.se/
Postat av: mos

WOW jag är mållös. ser inte ut som samma källare<3 well done friends.

2009-11-12 @ 15:06:10
URL: http://cochetts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0