091115, klockan 18.39:

Håller på att laga frukost-lunch-middagen. min specialkyckling och potatisklyftor till det ♥ Har även köpt hem chips, godis och cola.. just in case. Det kan bli en hemmasittarkväll. jag kom på nu att jag inte somnade förens sju - halv åtta imorse. 
Kom att tänka på att när jag låg där och försökte sova "igårkväll" var det plötsligt någon som ringde?.. oj, nej det var visst mitt alarm som är ställt på sju, för då ska jag upp till skolan.

Jag mår inte bra av att sova på konstiga tider..
oj nu blev det plötsligt jättevarmt ;s Ska till köket och kolla till maten sen ska jag väl äta. Eller först av allt ska jag ta av mig benvärmarna, de brännerrrrrrrr 

imorgon ska jag iväg till IKEA - ny säng :)




testar ny smak. säg mig.. är dom nå att ha?

Kommentarer
Postat av: iris

Har du svar till min fråga på bloggen ?

2009-11-14 @ 19:23:25
URL: http://justiris.blogg.se/
Postat av: Anonym

nepp

2009-11-14 @ 20:08:26
URL: http://mliers.blogg.se/
Postat av: Anonym

men duuu, jag somnade också halv åtta på samma natt/morgon jag med :O hih busigt av oss :D

2009-11-15 @ 21:58:47
Postat av: linnie hejja

men duuu, jag somnade också halv åtta på samma natt/morgon :o hihi busiga vi är :D

2009-11-15 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0