091119: UPPDATERING!

wohoo va glada alla blev nu. klockan kvart över elva kom jag hem från skolan.. för en kvart sedan alltså. det gick inte alls lika bra idag som förra gången. ett glas vin i nacken på en gäst lyckades jag med idag. efter att jag ursäktat mig ett tag sa han att "det var lugnt, det gjorde ingenting". klart som fan att det gjorde det. tror inte att han njöt av att få vin i nacken. jag dog i allafall lite, och skämdes. såå nu vet ni det.

"imorse" när jag vaknade, vid 13.00, trodde jag att mitt huvud skulle sprängas. det är säkert biverkningar av den där sprutan för huvudvärken har hållt i sig enda sedan jag tog den. jag måste få klaga lite. jag mår illa också.

nuu ska jag se på scrubs. sen då? sova lite kanske. imorgonkväll ska vi fira kleber så jag måste vara utvilad tills dess. hon har ingen aaaaaaning om vad vi ska göra. hoppas att hon är orolig, det lär hon vara. hon skulle bara veta vad vi har tänkt ut. heh3h3.

godnatt. vi ses om ni har tur. annars får ni nöja er med att läsa min blogg heeeeei.


ge mig lite nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0