091121: saturday ♥

Igår efter skolan stressade vi ihjäl oss för att hinna få iordning allting till kvällen. Lyckades vi då? klart vi gjorde det. Vi åt middag hemma hos Johanna sen åkte vi vidare på äventyr och det slutade med att det var födelsedagsbarnet Kleber som bjöd på dricka? anyywhooo så tror jag att hon var nöjd med kvällen och det är jag också, jag hade i allafall ASROLIGT. 
Lite synd bara att det inte blev några bilder alls från kvällen.

Idag är jag på topp, konstigt nog. jag har haft huvudvärk hela veckan sen jag tog den där äckelsprutan men idag så är det soom bortblåst! Huvudvärken alltså, inte hela huvudet.

Mamma tjatar.. vi ska åka på julmarknad. Men jag har inte checkaat datorn på länge nu så jag måste gå igenom alla grejer innan jag kan gå. Ska skörda anannasen nu sen sticker jag. Solen skiner och det känns som vår idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0