091122: neheruu!

Åh herreguuuuuuuud. Lisa du gör mig till ett städfreak! Jag har städat i sju timmar nu. Med en liten paus för mat mitt på dagen. Jag har städat badrummet, skurat, plockat, slängt.. och sen hela tvättstugan. Synd att ingen vet hur tvättstugan såg ut (alltid sett ut så) förut. Ingen har fått kolla in där för att det sett förjävligt ut, verkligen, men nu kan jag visa hela världen. Jag förstår inte hur jag orkat ;o Det kan vara så att pengar lockade mer än vila idag. men ändå.. SJU TIMMAR!! jag förstår inte.

Nu ska jag lägga mig i soffan och se på Vem kan slå Filip och fredrik, om inte mina ögonlock ramlar ner, jag är helt slut.

& min spotifylista är inget att ha, den är bara konstigt för jag har aldrig raderat en enda låt från den.
Joshua Radin, Damien rice, Billie the vision kan du ju lyssna på. om det är någon av dom du aldrig hört förut.. kanske.


Kommentarer
Postat av: lis

Joo jag har kollat in :) två gånger, en gång tände du också.

2009-11-23 @ 12:43:12
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0