091124: en vän i nöd.

Det är alltid lika roligt att komma in klassrummet kvart i nio på morgonen och se att det bara är två-tre från klassen som sitter där inne och säger i kör: "vi börjar tjugo över tolv idag"
jag älskar det. Det är så skönt att de som vet det meddelar det så att man kan ha sovmorgon hehe.

I våra väntans tider spelade vi stress och sedan dess har jag varit stressad hela dagen. Jag har ätit kebab och hjälpt en vän i svåra tider. Jag och Lisa kom nyss hem till henne, vi har precis ätit upp sconesen som vi sprang in och hets-bakade direkt när vi klev innanför dörren :) de var goda.

Nu ska vi bestämma var vi ska sova - sen så ska vi sova. Imorgonbitti ska jag följa med lisa till sjukan. Eftersom att jag börjar 12 imorgon också, skönt att veta om det denna gång.

onsdag
torsdag
fredag ♥

jag bjuder på en grönsaksbild ikväll.
godnatt och sovgott, vi hörs och ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0