091126: det kliar i kroppen.

kom nyss hem från skolan. ska iväg dit igen om åtta timmar. Känns inte helt ok.

Julia säger att det blir utgång imorgon. jag blir glad. Hoppas att jag kan hitta lite pengar bara. det brukar lösa sig. Jag borde verkligen inte men jag måste. Det måste hända någonting, speciellt när det är fredag.

inbillar mig att min fingertopp har tappat känseln så nu känner jag den inte. Hatar när det händer.

nuuuuu: sällskapsresan. Även fast jag stör mig så satans mycket på stig-helmer.
Jag måste alltid kolla på någonting innan jag somnar för att få bort tankarna som snurrat runt i huvudet hela dagen. Det brukar oftast bli Scrubs, men det finns inga avsnitt kvaaar!!!!!! det gör mig ledsen.


Kommentarer
Postat av: moa

du är så söt mliii. tycker om dig!

2009-11-27 @ 10:47:39
URL: http://cochetts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0