091126: dying



Mina ben viker sig nästan under mig när jag går. kanske har jag gått upp i vikt, kanske har jag sovit för länge, kanske är jag sjuk. Vem vet.

Jag vet en sak.. det är att jag visste att jag skulle vakna tidigt idag och få jättetråkigt i väntan på att jag ska åka. Jag blev klar med allting redan vid halv ett och sen dess har jag loggat ur/in facebook minst sju ggr, kollat farmville, läst alla bloggar tre gånger, gått ner för trappen, gått upp igen.. lagt mig i sängen, rest mig upp. Vänta, det är nog något utav det värsta jag vet. Så tråkigt.

Jag måste äta fast jag inte är nå hungrig. För jag får inte mat förens nio ikväll. Problem problem

Ha så roligt idag hörrni och tänk på mig och att jag är i skolan. eller så skiter ni i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0