091129: på tisdag på tisdag.


hallå, finns det någonting kvar..

På tisdag får jag pengar och på tisdag är det Studentfest. hoppas att nackspärren har gått över då, vad dött det skulle vara annars. För jag har så pissigt ont just nu och har haft det hela dagen. haha. Flyger upp på morgonen till en ny dag och ramlar tillbaka i sängen lika snabbt och blir liggandes där hela dagen för att jag inte kan röra på huvudet.
jag har sett på flickan som lekte med elden, vem kan slå filip och fredrik, och så har jag farmat, lyssnat på musik och pratat med lisa. Ätit tre nybakta lussebullar har jag också gjort idag ja, mycket gott var det.

Nu ska ja se på ensam hemma. hoppas att nackspärren är borta och bortglömd imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0