091129: STELT.

Det första jag gjorde när jag vaknade idag var att kolla på klockan - 14.00 var den. oj vad länge jag sovit tänkte jag och flög upp ur sängen på något konstigt sätt och det resulterade i världens jävligaste nackspärr! Jag låg på magen och bara vände mig om och flög upp ur sängen på samma gång och så hörde jag hur det knäckte till.. sen var jag tillbaka i sängen igen och här har jag legat hela dagen. Jag har nästan aldrig haft såhär ont någonstans, det var länge länge sedan i alla fall.

Trevlig 1a advent. hehe. Hoppas att det går över snart för det här var verkligen drygt.



 
bara de äckliga kvar. synd att joel märkte att ja försökte byta ut hans paradis ask mot min aladdin :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0