091130: Jag vill ha en bil som jag sedan kan köra över ditt öra med.

Kom nyss hem igen efter mitt besök hos doktorn. han slet och drog i mitt huvud och i armarna, sedan fick jag ligga och vila under två st. filtar i en kvart i ett rum där man bara hörde fläktarna susa. Stelt. Jag däremot är inte lika stel i nacken nu längre :) Men min arm känns som efter att jag tagit vaccin-sprutan. Det gör verkligen ASOOOONT! sådär, nu har jag klagat lite till. jag har inte så roligt heller. Så här långtråkigt har jag nog aldrig haft faktiskt.

Ska leta efter kläder till morgondagens studentfest, jag kommer vara där - med eller utan arm! för jag orkar verkligen inte vila mer nu. Det är väl det tråkigaste. Jag kommer inte att tappa armen även fast det gör ASOONT (tvångstanke, måste.. säga) Nej nu börjar det bli för mycket.

Färgtema imorgon alltså, ooooooj va roligt. Jaja jag ska nog hitta något "färgglatt"

later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0