091003:

jag sitter och lyssnar på beauty and the beast. ramlade nyss i trappen och jag hittar inte mina hörlurar.. det går inge bra idag känner jag.
jag längtar till julafton men jag känner mig alltid helt nere på julaftonskvällen. för att det känns som att julafton är så mycket speciellare än vad det alltid blir och dagen går så jävla fort. det känns som julafton idag. har varit hos farmor och farfar enda sedan klockan ett idag. de allra bästa som finns :>

jag saknar mina vänner.
och mina kusiner, som jag nyss träffade.


imorgon ska jag iväg och handla skor och förhoppningsvis hittar jag någon form av tröja också. ja men gud ja. liza ring mig imorgon, vi lär träffas?


äta melon, dricka te, kolla på film. diiiiirrrrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0