091008: jag är en klippa!

det ni!

det är jättefint väder idag. men jag är inomhus.. det första jag gör när jag kommer hem är
- kolla skafferiet. förhoppningsvis hitta något bra.
- byta om
- slå mig ner på min favoritplats.

nästan alla bilder på min blogg är tagna med en kameramobil som har badat.
det jag vill säga är att jag vet att kvaliten.. INTE är den bästa.



just nu dricker jag te. vaniljte, med hononug i. det för mina tankar till en vän jag en gång hade. hon försvann från mitt liv för ett par veckor sedan. jag har provat ringa men jag fick inget svar. det enda jag fått är fem ord "jag är här, o så". VAR??! jag saknar dig.

ska jag?
eller ska jag inte? åka iväg och träffa matilda idag. jag ska nog göra det. om det går. hon kommer inte hem än på ett tag. what to do what to do.

hej vi ses.

och moa.. pytt i panna kan vara det äckligaste någonsin :) puss.


Kommentarer
Postat av: moa

men, lisa? vart är hon! jag vill se henne isolskenet och inte i solskenet. i skuggan och överallt. hon tycker inte om oss längre :(



lägg av, pyttipanna är min älskling<3

2009-10-08 @ 21:40:55
URL: http://cochetts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0