091010: dream

godmorgon!
det blev ingenting alls igårkväll. jag satt hemma i soffan med chips och cola sedan somnade jag i min säng vid 00.00. så nu är jag utvilad för en ny dag. trots mina konstiga drömmar inatt.. jag kommer ihåg att jag var instängd i något vitt rum med någon, kan ha varit elliot från scrubs. uh jag vet jag tål henne inte! hur som helst.. det var en mördare efter oss och det fanns jättesmala slangar med blod i överallt i rummet. fast det var ändå inte en obehaglig dröm, bara skum.

nu ska jag åka iväg och kolla på tapter sedan ska jag in till lindesberg,
där ska jag dricka vin tillsammans med liza och teresia.... resten visar sig

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0