091012: och jag glömmer bort att andas

idag har det verkligen varit svinigt kallt ute. men jag ska in till örebro imorgon så då tänkte jag kolla på en vinterjacka som jag aldrig kommer att frysa i. det är nästan det värsta jag vet, att frysa! fast det kan väl inte finnas någon som tycker om att frysa? hmm nee

men jaha. jag lyssnar på kent. dom ska komma till örebro igen i början av nästa år. jag vill vara där, jag tror att jag kommer att vara där. socker är en av mina favoritlåtar. antingen älskar man kent eller så hatar man dom? är det inte så? kanske.

oh jag har träffat lisa idag, min kompis som försvann där ett tag. eller så var det jag som försvann? vem vet. jag vet att hon är en utav de bästa jag vet.

nu ska jag laga lite mat hej.

Kommentarer
Postat av: lis

<3

2009-10-14 @ 12:40:45
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0