091014: hej muggnar

jag sitter och lyssnar på din spotifylista. så skönt med lite ny musik, nya idéer.
fast.. vi lyssnar i stort sätt på samma musik. (ett ord som jag inte kan stava. är det sett eller sätt?)

förut idag kändes allting skit! verkligen.
nu känns det som att jag har en nål intryckt i bakhuvudet? obehagligt. hela jag är fylld av en obehags-känsla. jag vet inte var den kommer ifrån eller varför den är där. den bara är där och den vägrar försvinna..

jag har nyss bakat. jomen visst. morotskakorna står i ugnen lisa. jag vet att du vill ha dom. och mig. jag ska ta med mig kakor till dig när vi ses :)

haha så ointressant allting verkligen..

EN SAK TILL BARA
våran tv fungerar igen. det var antennen som inte var i.. he he he


Kommentarer
Postat av: lis

MUUUMS! :D

Har du valt tapeter än förresten? ;) Så vi kan greja :D du vet.

2009-10-14 @ 19:56:05
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0