091018: uppdatering!

nu är helgen slut. igeeeen. varför går allting så fort för?

i fredags tog jag tåget in till örebro, där jag mötte liza, och så gick vi hem till jessica där vi sedan stannade hela kvällen. det är alltid lika mysigt hemma hos jessica med alla olika sorters människor. bra fredag helt enkelt! nattbussen hem till linde tog två timmar? haha. liza sov hela vägen medans det ramlade in människor på henne. när vi äääntligen var framme i lindesberg somnade vi så sött i lizas säng.

igår åt vi chokladmousse + gick en långpromenad i skogarna. det tog hela dagen?
sen vid 01.00 somnade jag och linnie hemma hos lisa.

idag har jag väntat på tåg och ätit mat hos farmor och farfar ♥ nu väntar jag på att pappa ska komma hem så att vi kan äta räkor. har ni haft en bra helg eller?

ska få tag på lite bilder så lägger jag upp dom lite senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0