091021: tiden går fort när man har roligt!

tiden går fort när man jobbar sover och äter hela dagarna. nu har jag precis hängt in lite kläder i de nya garderoberna. förut så har golvet varit min garderob, heheeeee.

mamma hade gjort hawaiikyckling det var svingott verkligen! påtal om mat så åt jag en oversizad hamburgetallrik idag på jobbet. det var fint men också to much.

när man lyssnar på musik samtidigt som man skriver så kan texten bli lite konstig och osammanhängande. jag lyssnar på melissa horn, lär mig de nya texterna. det är så drygt att lyssna på musik om man inte kan sjunga med till. sjunga, skrika ut.. låta alla få höra. bara lyssna till min fina vackra stämma!

du tog förgivet att jag kunde
men du glömde fråga mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0