091022: who the hell can say forever?

jag tänkte dricka lite kaffe nu och kolla på amelie from montmartre. jag har verkligen ingen lust att sova just nu så jag tänkte skita i det, tills jag bara inte kan vara vaken längre. kommer säkert att vara helt slut imorgon men jag vill inte somna nu för då blir det morgon så fort och jag orkar inte gå upp, göra mig i ordning och åka iväg..

efter praktiken imorgon ska jag i allafall åka iväg och träffa liza och teresia. vi ska göra det vanliga va. får se vart det bär av. jag gillar dom.

eh det var något mer men det har jag glömt..
det var inget viktigt, det kan jag lova. sov så gott sen när ni tänkte göra det.

amelie, here i coooooooooooooome.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0