091024: why do you have to be so QTE ...

halloooo.
long time no see här på min blogg så att säga. vad händer?
i fredags åkte vi iväg på äventyr långt åt helvete härifrån, tyckte jag, men det blev en riktigt rolig kväll i allafall. det slutade hemma i teresias säng. när vi vaknade på lördagen så dukade hon upp med dunderfrukost åt oss allihop :) helt okej och mer än det.

igår hade jag meet up med alla L. jag skrattade oavbrutet där ett bra tag haha. nu ska jag kika på blades of glory sedan somnar jag nog. ni har väl ställt om klockan?

justja jag glömde berätta om det bästa idag.. jag missade tåget. stod bredvid det och tröck på knappen på dörren och då åkte det iväg. glad blev jag då! heeeeee he.

imogen heap.. lite av en ny favorit.

Kommentarer
Postat av: Ann-louise

Jag tyckte med de va KUL! Inte är de väl så långt åt helvete heller? Dumheter!

2009-10-27 @ 20:43:54
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0