091026: C'MOOOON!

jag är sugen på mia och klara. det var längesen sist. ja det var det verkligen. hemma hos moa.
imorgon ska jag till doktoren, han ska ta blodprov eller något liknande. sen kanske jag ringer till lisa. jag saknar henne.. träffade henne för fem timmar sen.
jag lyssnar igenom alla låtar med imogen heap som finns på spotify, måste lära mig dom. men nu känner jag att jag inte har så mycket att skriva såatt.. jag tänkte ge er ett till filmtips: blades of glory. haha jag gillar den.

and i just want to say that.. I'M BASSHUNTER!
sov så gott sen. ♥


Kommentarer
Postat av: moa

sviiiiiiin länge sen. meet up iveckan! vi hörs :>

2009-10-26 @ 00:41:02
URL: http://cochetts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0