091027: jag ramlar aldrig dit igen.

igår var det söndag? nej det var måndag. jag är dålig på att hålla ordning på vilken veckodag det är när det är lov. men nu har jag kollat upp det i min almenacka 8) och det var visst måndag. BLA för mycket ord för att få så lite sagt. jag har inte ens sagt något? nej nu börjar jag med det jag egentligen tänkte skriva.
jag tänkte berätta att det var en mycket bra dag igår. jag åkte iväg till liza på kvällen och vi hade myskväll hemma hos henne i fornaboda.

idag har jag tagit ett riktigt långt snack med moa. några timmar sådär, mycket trevligt. vi hade egentligen sedan länge (igår) planerat att åka in till örebro och kidnappa någon men det blev ändrade planer.
oh jag hade tänkt att träffa lisa nu ikväll men när det började bli mörkt ute så tappade jag all ork så jag åkte hemåt istället. väntar på en film som laddar just nu. när den är färdig tänker jag bädda ner mig i sängen med sissodär sju-åtta mandariner. 

AHA! ett plus med vintern - mandarinerna kommer tillbaka. annars så vill jag bara ha sommar. är inte säker på att jag kommer klara av denna mörka årstid. inte utan hjälp i allafall.

 jag sitter och tänker på att jag måste göra i ordning min to do list, så att det blir något gjort. för som det är just nu så flyter jag bara med och gör ingenting viktigt. jag har i allafall kommit på vad jag ska klä ut mig till på halloween :]

och så har jag världens beslutsångest....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0