091029: jag hatar spyttipanna och älskar mandariner.

jag tänkte på en sak igår.
ända.. enda? (jag har alltid problem med det ordet för hur stavas det? i ett sånt här sammanhang.) det var det här jag tänkte på igår: ända sen lovet började har jag velat, viljat? (ännu ett stavningsproblem..) men hur som haver: jag har velat att det ska bli lördag för jag är riktigt sugen på att klä ut mig så att ingen ser att det är jag och så kan jag göra vad jag vill utan att sen få skulden. lördag-halloween, aa ni vet. men sen när det väl blir lördag så är mitt höstlov över. jag vill bara vara ledig hela tiden.

åå jag förstår inte ens själv vad jag skrivit nu när jag läste igenom det. men läs det ett par gånger så klarnar det!


i'm watching you!


Kommentarer
Postat av: mosis

MEN



enda = rätt i detta sammanhang

ända = fel i detta sammanhand.

ända betyder rumpa. alltså ändan där bak.



hihi puss

2009-10-29 @ 16:17:52
URL: http://cochetts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0