091029: whatcha saaay

den låten har jag sjungit på ända sen igårkväll. mmmmmm whatcha saaaaayy.. sen kan jag inget mer. så jag sjunger bara det där om och om igen.

det blev en myskväll igår med mina vänner :) nu sitter jag hemma vid min dator. ska packa lite grejer eftersom att jag snart ska fara iväg till stockholm. har laddat upp med godis och mp3 inför bilresan dit i mörkret. ♥
imorgon tänkte jag ha en träff med josefine på staden eftersom att hon också skulle dit :) jag tänkte också kika på kläder till halloween men så kom jag på att jag säkert inte är den enda som tänker göra det. jag minns hur det var förra året dagen innan halloween.. det var kö utanför buttricks och så släppte dom in några när det var några som gick ut. smuckat. kanske är så ofta? nej? vad vet jag..

nej nu måste jag verkligen sätta fart va. ni får ha det så bra jag uppdaterar senare ikväll.

jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0