090902: INTE HELT OK!

när jag vaknade imorse såg jag klart på satc-filmen och så åt jag mat som mamma hade lagat till mig och så kände jag mig jättesjuk. men jag tog tåget till skolan klockan tolv, eftersom att jag inte började förens ett idag. det började självklart att spöregna och åska när jag var framme i lindesberg.. jag är inte den som är den som har tur med vädret. fast.. aaa. skolan var i alla fall helt förjävligt jobbigt tråkig idag!! tur att den tog slut snabbt.

sedan blev jag nästan överkörd av linnie som TOG KÖRKORT IDAG! GRATTIS. det firades med ett besök på MAX. fast jag kände mig jättehängig och var helt förjävligt jobbig och tråkig och sov medans de andra var så glada så.

SKITdag. men jag är så glad för linnies skull :) och för alla kommande utflykters skull, aha. hoppas att jag får hänga med på någon av dom iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0